31 Ağustos 2011 Çarşamba

Fikret Erkaya & Suat Sayın -İstanbul Şarkıları Volume 4-5-6 dinle

Bedava Müzik Alanı

Üretici : Ateş Müzik
Barkod : 8697415213235
Türü : Türk Sanat
Dili : Türkçe
Yayın Tarihi : 26/08/2011
Ürün adedi : 3 CD
Süre :
Format : CD
Stok durumu : var

Albümdeki Eserler

CD/1
  1. Hasta Kalbimde
  2. Batan Güneş Gün Kana Benziyor
  3. Kapıldım Gidiyorum
  4. Klarnet Taksimi
  5. Yeşil Ördek Gibi
  6. Ada Sahilleri
  7. Alişimin Kaşları
  8. Gamzedeyim Deva Bulmam
  9. Dersini Almışta
  10. Gülşen-i Hüsnüne
  11. Kanun Taksimi
  12. Alıverin Bağlamamı
  13. Dil Harabı
  14. Klarnet Taksimi
CD/2
  1. Olmaz İlaç Sine-i Sad Pareme
  2. Ayrılık Yaman kelime
  3. Manada Güzel Ruhta Güzel Tenden Güzelsin
  4. Gelse O Şuh Meclise
  5. Yine Bir Gül Nihal
  6. Gül Yüzlülerin Şevkine Gel
  7. Senden Bilirim Yok Bana Bir Faide Ey Gül
  8. Rüzgar Uyumuş Ay Dalıyor
  9. Bir Sevda Geldi Başıma
  10. Gönül Sana Tapalı
  11. Şu Güzele Bir Bakın
CD/3
  1. Ah Nideyim Sahni Çemen Seyrini
  2. Ateşi Suzanı Fırkat
  3. Tel Tel Taradım Zülfünü
  4. Cana Rakibi Handan Edersin
  5. Gamzedeyim Deva Bulmam
  6. Bu Akşam Gün Batarken Gel
  7. Bir Gönlüme Bir Halı Perişanıma Baktım
  8. Maziyi Nasıl Taşlara Çizmişse Denizler
  9. Perişan Saçların Aşkımın Ağıdır
  10. Hasretle Yanan Kalbime
  11. Gül Dalında Öten Bülbülün Olsam
  12. A Benim Mor Çiçeğim
Bedava Müzik Alanı
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder