30 Ağustos 2011 Salı

Kızılbaş - Kızılbaş II dinle yeni albüm

Bedava Müzik Alanı

Üretici : Kalan Müzik
Barkod : 8691834009592
Türü : Türk Halk
Dili : Türkçe
Yayın Tarihi : 26/08/2011
Ürün adedi : 1 CD
Süre : 78:29 Dakika
Format : CD
Stok durumu : var

Albümdeki Eserler

  1. Ah Hüseynim Vah Hüseynim
    Söz: Şah Hatayi Müzik: Arif Sağ
  2. Kızılbaştır Diye Yol Tefrik Etme
    Söz & Müzik: Aşık Mahzuni Şerif
  3. Yaralıyam Deyme Bana
    Söz: İbreti Müzik: Serkan Yontar
  4. Keskin Semahı (Döndün mü Benden de Yüzü Dönesi)
    Söz: Pir Sultan Abdal Müzik: Anonim Abdal Müziği
  5. Peyman
    Söz & Müzik: Cafer Gangoğlu
  6. Mestaneyiz
    Söz: Noksani Müzik: Geleneksel
  7. Elif-i Mimden Aldık
    Söz: Virani
  8. Gitme
    Söz & Müzik: Ayhan Korkmaz
  9. Kerbela da Uçan Dertli Turnalar
    Söz: Derviş Kemal Müzik: Feyzullah Çınar
  10. Gücenme Sevdiğim
    Söz & Müzik: Aşık Daimi
  11. Lütfeyle
    Söz: Şemsi Müzik: Bilal Demir
  12. Kim Ne Bilir Bizi
    Söz: Abdal Musa Müzik: Levent Güneş
  13. İtirazname
    Söz & Müzik: Hüseyin Aslan
  14. Gaflet Uykusu
    Söz: Genç Abdal Müzik: Geleneksel
  15. Niyaz
    Söz: Derviş Ruhullah Müzik: Anonim
  16. Viran Bahçelerde Bülbül Öter Mi?
    Söz: Pir Sultan Abdal Müzik: Vedat Gündoğdu
  17. İndim Seyreyledim
    Söz: Kul Hüseyin
  18. Zahit
    Söz: Erzurumlu Nosani Baba Müzik: Anonim


Albümle İlgili Diğer Bilgiler





- 01-Ah Hüseynim Vah Hüseynim
- 02-Kızılbaştır Diye Yol Tefrik Etme
- 03-Yaralıyam Deyme Bana
- 04-Keskin Semahı (Döndün mü Benden de Yüzü Dönesi)
- 05-Peyman
- 06-Mestaneyiz
- 07-Elif-i Mimden Aldık
- 08-Gitme
- 09-Kerbela'da Uçan Dertli Turnalar
- 10-Gücenme Sevdiğim
- 11-Lütfeyle
- 12-Kim Ne Bilir Bizi
- 13-İtirazname
- 14-Gaflet Uykusu
- 15-Niyaz
- 16-Viran Bahçelerde Bülbül Öter Mi?
- 17-İndim Seyreyledim
- 18-Zahit Bedava Müzik Alanı
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder