1 Eylül 2011 Perşembe

Mehmet Balaman - Senden Soğudum -Öldür de Git yeni albüm dinle

Bedava Müzik Alanı
Mehmet Balaman - Senden Soğudum -Öldür de Git yeni albüm dinle

Üretici : Ekberi Müzik
Barkod : 8699273200068
Türü : Türk Halk
Dili : Türkçe
Yayın Tarihi : 26/08/2011
Ürün adedi : 1 CD
Süre : 62:31 Dakika
Format : CD
Stok durumu : var

Albümdeki Eserler

  1. Senden Soğudum
    Söz: Ekberi Müzik: Mehmet Balaman
  2. Öldür de Git
    Söz: Ekberi Müzik: Ali İhsan Tepe
  3. Öldüremmi Ben Seni
    Söz & Müzik: Anonim
  4. Yar Kokusu Gelirmi
    Kaynak Kişi: Hacı Engüzel
  5. Olmazmıydı
    Söz: Ekberi Müzik: Mehmet Balaman
  6. Nerdesin
    Söz & Müzik: Mazlumi
  7. Cenneti Bulacaktır
    Kaynak Kişi: Aşık Ömer Güler
  8. Geç Olur
    Söz: Ekberi Müzik: Mehmet Balaman
  9. Tokatlım
    Söz: Ekberi Müzik: Kadir Şeker
  10. Kapının Önünde
    Söz & Müzik: Mehmet Balaman
  11. Acep Bir Dağ Varmı
    Söz & Müzik: Ekberi
  12. Dermanım Yok
    Söz: Ekberi Müzik: Ahmet Satılmış
  13. Ömrümü Yedin Benim
    Söz: İbrahim Ermeç Müzik: Mehmet Balaman
  14. Pötürgeli Bir Güzel
    Söz: Mihmani Gülbaş Müzik: Kadir Şeker
Bedava Müzik Alanı
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder