31 Ekim 2009 Cumartesi

Funda Arar Dinle

Bedava Müzik Alanı
Funda Arar - Zamanın Eli Klip İzle



Funda Arar - Zamanın Eli Şarkı Sözü

Göğsüne yalnızlık çökmüş
Gözleri hançerli sevdam
Değmeye korkarken sana
Ellerimi unutmuşum
Bir yanda kalbim
kanadı kırık devinir hergün
yinede büyür…
sevmezken yari, umuda kurşun
Hergüne ömür, ömrüme sürgün…
Ağlamakla lal tutmuyor hasretin dili
Anlamakla çözmek bir değil, olmuyor
bir vuruşluk sevda gibi zamanın eli
Yağmalıyor yok sayıyor...

Funda Arar - Sensizlik Klip İzle



Funda Arar - Sensizlik Şarkı Sözü

Sabırla bekledim döneceğin günü
Nekadar yesemde kendi kendimi
Bir dolunay gecesinde hatırlarım herşeyi
Yalnızlık yakışmıyor bana bu saatten sonra
Daha ne kadar katlanmalıyım
Sorarım sana
Denemek istemem başka sevgiler
Bulmak istemem, daha fazla
Gezerim sokakları yana yana
Yalpalıyor deli gönlüm bir sağa bir sola
Korkuyorum tükenmekten,
Tükenipte bitmekten…
Harcıyorum saatleri, sensiz geceleri
Korkuyorum sensizlikten
Sensizliğin sesinden
Eskitiyorum yolları sensiz sahilleri
İçimdeki bensiz seni...

Funda Arar - Ağlasam Duymaz Klip İzle



Funda Arar - Ağlasam Duymaz Şarkı Sözü

Dağların sözü, yolların tozu
Ayrılık vurdu, ağlasan duymam…
Bir hançer gibi vurdu ayrılık sancısı
Bir perde gibi indi hasretin karanlığı offff

Yorgun yüreğime sermişim sevdamı
Tutsak gözlerim susmaz...

Funda Arar - Ateş Düştüğü Yeri Yakar Klip İzle



Funda Arar - Ateş Düştüğü Yeri Yakar Şarkı Sözü

Hep ben mi seveceğim, ben mi özleyeceğim?
Sabahlara kadar seni ben mi düşüneceğim?
Olmaz artık sevgilim, olmaz artık bu kadar
Bilmiyor musun ateş düştüğü yeri yakar…

Ben böyle kahrolurken, sen oralı değilsin
Bu aşk bizim değil mi? Sen nasıl sevgilisin…
Olmaz rtık birtanem, olmaz artık bu kadar
Bilmiyor musun ateş düştüğü yeri yakar…

Söyle daha ne kadar gözyaşı dökeceğim?
Yoksa mahşere kadar seni mi bekleyeceğim?
Olmaz artık sevgilim, olmaz artık bu kadar
Bilmiyor musun ateş düştüğü yeri yakar…

Ben böyle kahrolurken, sen oralı değilsin
Bu aşk bizim değil mi? Sen nasıl sevgilisin…
Olmaz rtık birtanem, olmaz artık bu kadar
Bilmiyor musun ateş düştüğü yeri yakar...

Funda Arar - Geceler Klip İzle



Funda Arar - Geceler Şarkı Sözü

Geceler ah yalan simdi
Sersefil kaldı hep gidişler
Er geç güzelleşecektir içimizdeki sebepler

Duy sesimi gel aşkım ağlıyor
Gözyasım sana canım veriyor

Nasıl beklerdim seni ah
Nasıl koşardım sana
İçimi ısıtırdın nefesimi alırdın...
Bedava Müzik Alanı
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder