6 Mayıs 2015 Çarşamba

serdar ortaç yazık sana şarkı sözleri

Bedava Müzik Alanı
serdar ortaç yazık sana şarkı sözleri
çok yazık sana sana sana sana
çok yazık sana sana sana sana
çok yazık sana kaçabilirsin
benden uzağa gidebilirsin
yakabilirsin, yıkabilirsin
sen bu kalbin değerini bilemezsin
acı çekmeden acı nedir bilemzesin
sen bu kalbi benim kadar sevemezsin
arasanda benim gibi bulamazsın
sen bu kalbi bi kenara atamazsın
acı çekmeden acı nedir bilemzesin
sen bu kalbi benim kadar sevemezsin
arasanda benim gibi bulamazsın
sen bu kalbin günahını alamazsın
çok yazık sana kaçabilirsin
benden uzağa gidebilirsin
yakabilirsin yıkabilirsin
sen bu kalbin değerini bilemezsin
acı çekmeden acı nedir bilemzesin
sen bu kalbi benim kadar sevemezsin
arasanda benim gibi bulamazsın
sen bu kalbi bi kenara atamazsın
acı çekmeden acı nedir bilemzesin
sen bu kalbi benim kadar sevemezsin
arasanda benim gibi bulamazsın
sen bu kalbi bi kenara atamazsın
acı çekmeden acı nedir bilemzesin
sen bu kalbi benim kadar sevemezsin
arasanda benim gibi bulamazsın
sen bu kalbin günahını alamazsın Bedava Müzik Alanı
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder