14 Mayıs 2015 Perşembe

Aydilge Yangın Var Şarkı Sözleri

Bedava Müzik Alanı
Aydilge Yangın Var Şarkı Sözleri

yeter, yeter hüzün keder
ah neden bütün bu sevmeler
yanar, döner, geçer zamanla aşk geçer
ah seni teğet geçer, beni yakar geçer

geldin, geçtin, böylemi sevdin sen
yanıyorum, yangın var

yıkılıyor dünyam aşkından
darmadumansam of aman
aşkına isyan ah geceleri yansam yangın var
yıkılıyor dünyam aşkından
darmadumansam of aman
aşkına isyan ah sende benimle yan

solar, zamanla aşk solar
seni hemen yorar, beni sarma sarar
geldin, geçtin, böyle mi sevdin sen
yanıyorum, yangın var

yıkılıyor dünyam aşkından
darmadumansam of aman
aşkına isyan ah geceleri yansam yangın var
yıkılıyor dünyam aşkından
darmadumansam of of
aşkına isyan ah sende benimle yan

geldin, geçtin, böylemi sevdin sen
yanıyorum, yangın var

yıkılıyor dünyam aşkından
darmadumansam of aman
aşkına isyan ah geceleri yansam yangın var
yıkılıyor dünyam aşkından
darmadumansam of aman
aşkına isyan ah sende benimle yan Bedava Müzik Alanı
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder