14 Ağustos 2011 Pazar

Rafet El Roman son albüm Sevgiye Zaman Ver dinle 2011

Bedava Müzik Alanı
Rafet El Roman’ın 2011 yeni ve son albümü “Sevgiye Zaman Ver” tüm müzik marketlerdeki yerini aldı

Rafet El Roman üç yıllık aradan sonra hazırladığı onuncu albümü “Sevgiye Zaman Ver”i tamamladı. Kayıtları Almanya’da Malsch stüdyolarında yapılan albümünde Rafet El Roman rap müzikte dikkatleri çeken ŞANIŞER ile bir düete imza attı.

Albümünde Sibel Can’a verdiği “Edebi Sevgili” adlı şarkıyı da seslendiren Rafet El Roman albümünün ilk klibini “Direniyorum” adlı şarkısına çekti. Emre müzik etiketi ile yayınlanan albümün klibi Venedik’te çekildi.

Albüm Listesi

1.Yanıldım

2.Güle Güle Sevgilim

3.Direniyorum

4.Sen Sen

5.Yanımda Kal

6.Bir Melek Diliyorum

7.Ayrılıktan Bana Söz Etme

8.Tükendiğince

9.Seven Bilir

10.Ebedi Sevgili


Bedava Müzik Alanı
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder