29 Ağustos 2011 Pazartesi

Kıvırcık Ali 2011 son Albümü Veda dinle

Bedava Müzik Alanı

KIVIRCIK ALİ ‘ VEDA ‘ SINI BIRAKARAK GİTTİ…!

Kıvırcık Ali, o acı sabahtan önceki gece, Stüdyo Mert’te çıkacak yeni albümünün çalışmasını yapıyordu. Yüzünde çocuksu gülüşü, içinde büyük bir heyecan ve bitmez bir enerjiyle doluydu. Bu albüme dair umutlarının altını çizen sohbetler yapıyordu. Gece yarısı, tam stüdyodan çıkmak üzereyken - içine sinmemiş olacak ki - dönüp iki türküsünü yeniden okumuştu. Böylece içi rahat evinin yolunu tutmuştu…

Gel ki hayatı, o sabahın alaca karanlığında başka türlü seyretti. Kıvırcık Ali bize kocaman ‘ veda’ sını bırakarak gitti. Ardından yürüyen insan seli buna inanmak istemese de, hepimizi yakan acı,içimizi dağlayan bir gerçekti.
Ardından, İber Müzik, Ailesi, Aranjörü, Yönetmeni, Eser Sahipleri, Müzisyen Dostlar, Dinleyenleri… büyük bir güçle kenetlendiler. Kıvırcık Ali’nin bize bıraktığı Veda’sını vasiyeti gibi benimseyip, karşınıza getirdiler.
Dinle

‘ ONBİR BİR İKİBİNONBİR / VEDA ‘ KIVIRCIK ALİ’NİN 7. ALBÜMÜ

Bu albüm adını: Kıvırcık Ali’yi yitirdiğimiz gün ve Veda’sından alıyor.

Kıvırcık Ali’nin daha önce Solo olarak: Gül Tükendi Ben Tükendim, Isırgan Otu, Üçüncü Gurbet, Düet (Arzu ile), Geriye Dönün Seneler, Hepimize Yeter Dünya adlı albümleri var. Ayrıca Grup Turnalar ile birlikte 3 albümünü de unutmamak lazım.
Albüm Stüdyo Mert’te kayıt edildi. Aranjeler Serhat Şentürk’e ait. Müzik Yönetmeni Ümit Yücekaya.

Kıvırcık Ali’nin müzisyen dostları içlerindeki sönmeyen yangınla çaldılar. Fotoğraflar İlyas Akkuyu’nun arşivinden, daha önce kullanılmayanlar arasından seçildi. Özgür Arcan grafiklerini yaptı…

ALBÜM ‘DE TÜRKÜ FORMUNDAKİ BESTELER ‘ AĞIRLIKLI, AMA ‘ ÖZGÜN’LER DE VAR !

Albümde Kıvırcık Ali’nin müzikal çizgisi, çıtasını yükselterek devam ediyor. Türkü Formundaki eserler ağırlıkta. Her zamanki gibi özgün renklerle albüm daha da zenginleştirildi.

Albümdeki 8 eserin müziği Kıvırcık Ali’ye ait. Kızı Ecemgül’le yaptığı bir eser var. Ayrıca: Cevdet Bağca, Gürsel Özdemir,Maksut Koca, Fuat Bahçeci, Özgür İğit, Yaşar Aydın, Seyranoğlu, Ayhan Korkmaz (Kaleli), Süreyya Okçu, Ahmet satılmış, Yunus Taşkın, Celali, İbrahim Dizlek, Behram Altunal imzaları var.
Babasını yitirmenin derin acısıyla Oğlu Eren Özütemiz’in babasına yaptığı ve seslendirdiği: KİMİM KALDI da bu albümün sonuncu eseri olarak yer alıyor.

‘VEDA’ DA 16 ESER VAR:

Al Ömrümü, Anlatamadım, Ben Bana, Bir Garip Yolcuyum (UH), Şahit Çamlıca, Felek, Geceler Yangın, Gül koklamadım, Halimi Ellere, Kekliğim, Kör Olasıca, Ne Ağlayabildim, Unutamadım, Perişan, Vasiyet, Kimim Kaldı



Albümdeki Eserler

1. Anlatamadım
2. Felek
3. Şahit Çamlıca
4. Al Ömrümü (Düet: Yıldız Tilbe)
5. Ben Senin Üstüne Gül Koklamadım
6. Kör Olasıca
7. Unutamadım
8. Kekliğim
9. Geceler Yangın (Virane)
10. Ne Ağlayabildim Ne Gülebildim
11. Halime Elleri Güldürme Yar
12. Sen Perişan Ben Perişan
13. Ben Sana
14. Bir Garip Yolcuyum (U.H.)
15. Vasiyet
16. Kimim Kaldı (Vokal: Eren Özütemiz)

Bedava Müzik Alanı
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder