6 Ocak 2011 Perşembe

Bülent Ersoy 2011 Firkat yeni albüm dinle

Bedava Müzik Alanı
Bülent Ersoy yeni albümü "Firkat" ile sevenlerine merhaba diyor. Bülent Ersoy'un albümünde 15 adet eser bulunuyor.

Bülent Ersoy Firkat albüm içeriği
1-Bülent Ersoy Ömrümüzün Son Demi
2-Bülent Ersoy Ölürsem Yazıktır
3-Bülent Ersoy Gezdiğim Dikenli Aşk Yollarında
4-Bülent Ersoy Kıskanırım Seni Ben
5-Bülent Ersoy Çile Bülbülüm Çile
6-Bülent Ersoy Ayrılmaksa Maksadın
7-Bülent Ersoy İtirazım Var
8-Bülent Ersoy Hastayım Yaşıyorum
9-Bülent Ersoy Solsanda Sararsan Yine Gül Pembe Dehensin
10-Bülent Ersoy Kapıldım Gidiyorum Bahtımın Rüzgarına
11-Bülent Ersoy Sazlar Çalınır Çamlıcanın Bahçelerinde
12-Bülent Ersoy Kalenin Bedenleri
13-Bülent Ersoy Yaktı Beni
14-Bülent Ersoy Gülüm Benim
15-Bülent Ersoy Taksim

İlgili Aramalar : Bülent Ersoy, Bülent Ersoy 2011, Bülent Ersoy 2011 albüm, Bülent Ersoy 2011 albüm dinle, Bülent Ersoy 2011 dinle, Bülent Ersoy albüm dinle, Bülent Ersoy dinle, Bülent Ersoy Firkat, Bülent Ersoy Firkat albümü, Bülent Ersoy Firkat albümü dinle, Bülent Ersoy şarkıları, Bülent Ersoy şarkıları dinle, Bülent Ersoy son albüm, Bülent Ersoy son albüm dinle, Bülent Ersoy yeni albüm, Bülent Ersoy yeni albüm dinle Bedava Müzik Alanı
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder