21 Temmuz 2010 Çarşamba

En güzel Slow Şarkılar albümü dinle 2010

Bedava Müzik Alanı

En güzel Slow Şarkıları sizler için toparladık bu albümde.

Aşağıdan dinleyebilirsiniz...

1.Mustafa Ceceli – Hastalığında Sağlığında
2.İsmail Yk – Sanma Sana Dönerim
3.İntizar – Gitme Dayanamam
4.Melih Görgün – Yüreğim yanar
5.Hülya Avşar – Sonsuza Dek
6.Yakup Ekin – Söz Veremem ki
7.Mami – Terk
8.Ferhat Göçer – Götür Beni Gittiğin Yere
9.Yusuf Güney – Aşkım Aşklarından Bulasın
10.Serdar Ortaç – Aramızda
11.Yıldız Tilbe – Yaşamak Seninle Güzel
12.Aytekin Ataş – Mecnunum Leylamı Gördüm
13.Enbe Orkestrası – Martılar
14.öYKÜ & Berk – Seni Ben Unutmak İstemedim ki
15.Mustafa Ceceli – Limon Çiçekleri
16.Özer Atik -Yok Böyle Bişey
17.Sertap Erener – Bu Böyle
18.Erkan Güleryüz – Yegane
19.Erkan Güleryüz – Esmer &Ceylan
20.Esra&Ferry – Gençliğimin Katili
21.Ercan Demirel – Elveda Deme Bana
22.Özcan Deniz – Son Söz
23.Özgün – Biz Ayrıldık
24.Yalın – Ki Sen
25.Aslı Güngör – Aşk Herşeye Değer
26.Hazal -Görmeseydim
27.Yıldız Usmanova&Yaşar – Seni Severdim
28.Bendeniz -Ağlat Hadi Beni
29.Kenan Doğulu – En Kıymetli
30.Tuğba Özerk – Gidesim Geldi
31.Murat Kurşun – Sevenler Ayrılmasın
32.Niran Ünsal – Aklım Hep Sende
33.Halil Koçak – Doğudan Doğanım
34.Ajda Pekkan & Toygar Işıklı – Bir Günah Gibi
35.Neslihan – Vurgun Yedim
36.Halil Kurt – Ağlama Yağmur Gözlüm
37.Murat Boz – Özledim
38.Gülben Ergen – Giden Günlerim Oldu
39.Emre Kaya &Yıldız Tilbe – Git

Bedava Müzik Alanı
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder