7 Nisan 2010 Çarşamba

kutsi 20li yaslar dinle

Bedava Müzik Alanı
Kutsi 20li Yaşlar
aşağıdan dinleyebilirsiniz...

Sadece bilmeni istedim ki
Sen yirmili yaşlardaki en güzel
Şeydin ve hala benimsin
Sadece bilmeni istedim ki

Sen yirmili yaşlardaki en güzel
Şeydin ve hala benimsin
Bugün otuzuma giriyorum canım
Yirmili yaşlarımın son

Sabahındayım
Ellerim telefona gitmiyor canım
Otuz yaşımın sabahındayım
Bugün otuzuma giriyorum canım

Yirmili yaşlarımın son
Sabahındayım
Ellerim telefona gitmiyor canım
Otuz yaşımın sabahındayım

Yüzümde sensizliğin acısı
İçimde yorgun yıllar sancısı
Gözümde ayrılığın yaşları
Söyle bana biz neden ayrıldık

Sadece bilmeni istedim ki
Sen yirmili yaşlarımdaki en güzel şeydin
Bugün otuzuma giriyorum
Yirmili yaşımın son sabahında

Ellerim telefonda otuz yaşımın ilk sabahında
Geçenlerde eski bir dostu aradım seni sormak için

Önce sustu birşey söylemedi seni üzdüğüm için
Oysa sadece bilmeni istedim ki
Sen yirmili yaşlarımdaki en güzel şeydin
Sen yirmili yaşlarımdaki en güzel şeydin

Yüzümde sensizliğin acısı
İçimde yorgun yıllar sancısı
Gözümde ayrılığın yaşlar
Söyle bana biz neden ayrıldık

Bedava Müzik Alanı
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder