7 Nisan 2010 Çarşamba

Ferhat Gocer Bunlari bosver dinle

Bedava Müzik Alanı
Ferhat Göçer Bunları Boşver
Aşağıdan dinleyebilirsiniz...

Çıktım geldim de ne dersen
Tek görüşte affedersen
Şayet sen de hoş görürsen
Aşkın ismi bende belli

Çok da sevdim söylesem mi
Yoksa senden beklesem mi
Başka kalbe girmesem mi
Aklın kalır bende belki

Bunları boşver yüzünü göster
Kaldığı yerde aynı hevesler
Sözümü dinle böylelikle
Gel bu duygunun gücünü göster

Herşeyi boşver duruyor hisler
Dönebilir de terk edenler
Bak inanmıyor kimse bana
Gel de herkese gününü göster

Dön…

Anladım ki senle başka
Aynı şevkle aynı hazla
İlk gün gibi bir telaşla
Aldığın hep aynı zevkti

Yok mu sözde bir teselli
Gitmedin ki sen temelli
Gözlerinden başka rengi
Asla kabul etmedim ki

Bunları boşver yüzünü göster
Kaldığı yerde aynı hevesler
Sözümü dinle böylelikle
Gel bu duygunun gücünü göster

Herşeyi boşver duruyor hisler
Dönebilir de terk edenler
Bak inanmıyor kimse bana
Gel de herkese gününü göster

Dön…

Bedava Müzik Alanı
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder