28 Ekim 2009 Çarşamba

Ebru Polat Yeni Albüm Kalp Ayazı 2009

Bedava Müzik Alanı
ebrupolatkalpayazi2

Ebru Polat Yeni Albüm Kalp Ayazı 2009 Seni yerler adlı şarkısından sonra çıkardığı Kalp ayazı adlı albüm için İnanamıyorum adlı şarkısına klip çekti. Aşağıda izleyebilirsiniz...

Özellikle Seyhan Müzik etiketiyle piyasaya çıkan maxi single’ında yer alan Sezen Aksu klasiği “Seni Yerler” ile büyük beğeni toplayan Ebru Polat, yaklaşık 7 aydır üzerinde çalıştığı 10 parçadan oluşan albümü ile sevenleriyle buluşmaya hazırlanıyor.

Albüm Şarkı Listesi :
  1. İnanamıyorum
    Söz & Müzik: Serdar Ortaç
  2. Seni Aldattım
    Söz: Sezen Aksu Müzik: Enrico Masias
  3. Kalp Ayazı
    Söz & Müzik: Serdar Ortaç
  4. Aşk Bitti
    Söz & Müzik: Fettah Can
  5. Yılan
    Söz: Habil Ceyhan, Murat Güneş Müzik: Murat Güneş
  6. Para
    Söz & Müzik: Fettah Can
  7. Delikanlı Kız
    Söz & Müzik: Ebru Polat
  8. Kalp Ayazı (Club Mix)
    Söz & Müzik: Serdar Ortaç
Mp3 süreleri
1.İnanamıyorum - 04:50
2.Seni Aldattım - 04:04
3.Kalp Ayazı - 04:19
4.Aşk Bitti - 04:18
5.Yılan - 04:43
6.Para - 03:55
7.Delikanlı Kız - 03:58
8.Kalp Ayazı - Club Mix - 04:34

Yayın Tarihi : 12.10.2009
Yapımcı : SEYHAN müzik
Süre : 0:34:42

Albümde Sezen Aksu klasiği “Seni Aldattım”, Serdar Ortaç’tan “İnanamıyorum” ve aynı zamanda albüme da ismini veren “Kalp Ayazı”, Fettah Can’dan “Para” ve “Aşk Bitti”, Habil Ceyhan’dan “Aşk Diye Yanarken”in yanı sıra Ebru Polat’a ait “Delikanlı Kız” isimli şarkı da yer alıyor. Ebru Polat üç tane de remix’in bulunduğu “Kalp Ayazı” isimli albümüyle Ekim ayında sevenleriyle buluşacak. DB Stüdyoları’nda hazırlanan albümde aranjör olarak Erhan Bayrak ve Caner Tepecik, mixde Özer Yener, masteringde ise Çağlar Türkmen imzası yer alıyor. “Kalp Ayazı” albümünde Ebru Polat’ın vokal koçluğunu ise Cihan Okan yaptı.

Royal Academy’de müzik eğitimi alan Ebru Polat “Kalp Ayazı” ismini taşıyan albümün ilk klibi ise önümüzdeki hafta içinde sözü ve bestesi Serdar Ortaç’a ait olan “İnanamıyorum” isimli şarkıya Teoman Topçu yönetmenliğinde çekilecek.

Ebru Polat Yeni Albüm İnanamıyorum Klip 2009 dinLe :


Ebru Polat - İnanamıyorum ( Video Klip 2009 )

Albüm Kapağı :
Ebru polat kalp ayazi Bedava Müzik Alanı
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder