28 Ekim 2009 Çarşamba

Damar Şarkilar Dinle

Bedava Müzik Alanı
Damar Şarkilar Dinle



En güzel Damar Şarkilar sizlerle. Buyurun izleyelim dinleyelim...



Etkin - Sensizim Canim Klip İzle







Etkin - Sensizim Canim Şarkı Sözü



Özlemin basımda dönen pervane

gurbet ellerınde öksüzüm canım

yoklugun acısı ettı dıvane

halımı soran yok

sensızım canım.....



yel deydi gülüme gönlüm dardadır

gündüzler serseri gecem zordadır

gecmeyen zamana sabır ne faydadır

teselli veren yok dertliyim canım...



herkes sefasını sürer kendi kendine

kimse dönüp bakmaz senın derdine

iplerim namertte düşmez iyiye

elimi tutan yok halsizim canım...



yel deydi gülüme gönlüm dardadır

gündüzler serseri gecem zordadır

gecmeyen zamana sabır ne faydadır

teselli veren yok dertliyim canım...



Azer Bülbül - Erken Gördüm Hayati Klip İzle







Azer Bülbül - Erken Gördüm Hayati Şarkı Sözü



Erken gördüm hayati

Yasamaktan sogudum

Ben bir genc ihtiyarim

Hizli yasadim yoruldum



Ne aglar ne gülerim

Sanki tastan biriyim

Tanrinin kullarindan

Sanki ayri gibiyim



Sen yücesin allahim

Sen yalnizsin her zaman

Bende yalnizim tanrim

Ya ben ne neyim ya ben neyim...



Azer Bülbül - Basaramadim Klip İzle







Azer Bülbül - Basaramadim Şarkı Sözü



Amansiz bir günde ayrildim senden

Ne günden memnunum nede bu günden

Kalbim sikayetci oluyor benden

Sensiz yasamayi basaramadim



Ilk firsatta sana gelmek istedim

Gelip kollarinda ölmek istedim

Özledim birtanem sani özledim

Sensiz yasamayi basaramadim

Basaramadim eyyy basaramadim

Sensiz yasamayi basaramadim



Gözümde büyüdeü sayili günler

Icimi karartti sensiz geceler

Benimle agladi seveb gönüller

Sensiz yasamayi basaramadim

Basaramadim eyyy basaramadim

Sensiz yasamayi basaramadim...



Güllü - Ödüm Kopuyor Klip İzle







Güllü - Ödüm Kopuyo Şarkı Sözü



Ellerim kadehte gözüm kapıda

geleceksin diye ödüm kopuyor

bu perişan yerde beni bu halde

göreceksin diye ödüm kopuyor



ben böyle değildim inan eskiden

ürpermezdim böyle ayak sesinden

belki gelip bana beni yeniden

seveceksin diye ödüm kopuyor



kırdığın kadehte düşmanlığım var

beni yargılıyor hergün anılar

korkma durmam burda sabaha kadar

kızacaksın diye ödüm kopuyor



dışarda yağmur var aldırmıyorum

masamda resmin var kaldırmıyorum

sevdiğin şarkıyı çaldırmıyorum

duyacaksın diye ödüm kopuyor... Bedava Müzik Alanı
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder