30 Ekim 2009 Cuma

Cengiz Kurtoğlu Şarkilari

Bedava Müzik Alanı
Cengiz Kurtoğlu Şarkilari

En güzel Cengiz Kurtoğlu Şarkilari sitemizde sizlerle...

Cengiz Kurtoğlu - Demek Gidiyorsun Klip İzle



Cengiz Kurtoğlu - Demek Gidiyorsun Şarkı Sözü

BU KADAR KOLAY UNUTTUN ÖYLE Mİ
SENİ SEVİYORDUM BİLİYORSUN
AŞKIN BİTTİ DEMEK GİDİYORSUN
BANA BÖYLE Mİ VEDA EDİYORSUN

DEMEK HİÇ SEVMEMİŞ ÖZLEMEMİŞSİN BENİ
UNUTMUŞ DÜŞÜNMEMİŞSİN BENİ
SAHTE DUYGULARLA YALAN DUYGULARLA
BIRAKIP BIRAKIP GİTMİŞSİN BENİ

SENİ SEVİYORDUM BİLİYORSUN
AŞKIN BİTTİ DEMEK GİDİYORSUN
BANA BÖYLE Mİ VEDA EDİYORSUN

BU KADAR KOLAY UNUTTUN ÖYLE Mİ
SENİ SEVİYORDUM BİLİYORSUN
AŞKIN BİTTİ DEMEK GİDİYORSUN
BANA BÖYLE Mİ VEDA EDİYORSUN

DEMEK HİÇ SEVMEMİŞ ÖZLEMEMİŞSİN BENİ
UNUTMUŞ DÜŞÜNMEMİŞSİN BENİ
SAHTE DUYGULARLA YALAN DUYGULARLA
BIRAKIP BIRAKIP GİTMİŞSİN BENİ

SENİ SEVİYORDUM BİLİYORSUN
AŞKIN BİTTİ DEMEK GİDİYORSUN
BANA BÖYLE Mİ VEDA EDİYORSUN...

Cengiz Kurtoğlu - Dönmeyecek Klip İzle



Cengiz Kurtoğlu - Dönmeyecek Şarkı Sözü

yüreğimden atamadım seni
bir görseydin bu haldeyken beni
geçen hergün umutlarım kırıldı
sanki dünya bu başıma yıkıldı

ömrümü verdiğim için,sözüne kandığım için
seni yar sandığım için ağlıyorum bu halime
ömrümü verdiğim için,sözüne kandığım için
sırtımdan vurduğun için ağlıyorum bu halime

dönmeyecek,gelmeyecek nasıl yandım bilmeyecek
ömrümün son günlerini o vicdansız görmeyecek

uzaktasın şimdi sen yaban elde
bilki gönlüm cehennemde çölde
geçen hergün umutlarım kırılır
sanki dünya bu başıma yıkılır...

Cengiz Kurtoğlu - Resmini Öptümde Yattim Klip İzle



Cengiz Kurtoğlu - Resmini Öptümde Yattim Şarkı Sözü

yalnızdım bitanem yine dün akşam
hep seni düşündüm hep seni andım
dayanılmaz birşey oldu hasretin
dün gece resmini öptümde yattım

derdime dermanı bulayım diye
bir parça mutluluk duyayım diye
rüyamda seninle olayım diye
dün gece resmini öptümde yattım

düşlere daldıkça doldu gözlerim
elini aradı bomboş ellerim
gönlümü avutmak için sevgilim
dün gece resmini öptümde yattım... Bedava Müzik Alanı
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder