8 Temmuz 2008 Salı

Funda Arar 2008 Rüya albümü dinle

Bedava Müzik Alanı

Funda Arar’ın uzun zamandır üzerinde titizlikle çalıştığı ve özen gösterdiği bu albümünde yeni nesillerle ve Türk Sanat Müziği’nden vazgeçemeyenlerle buluşuyor.
Hicaz, Rast, Hüzzam, Muhayyerkürdî, Uşşak, Kürdîlihicazkâr ve Nihavend makamlarının en güzel örneklerinden olan 16 Türk Müziği eserini, Funda Arar “Rüya” adlı albümünde bulabilirsiniz.
Albüm İçeriği

Gönlümün İçindir
Hicaz Saz Semaisi
Görmedim Ömrümün Asude Geçen Bir Demini
Yollarına Gül Döktüm
Saçının Tellerine
Ben Küskünüm Feleğe
Pişman Olur da Birgün
Dilimi Bağlasalar
Dertleri Zevk Edindim
Artık Yeşerecek Bir Dalım Yok
Niçin Baktın Bana Öyle
Ne Gelen Var Ne Soran Var
Minimini Nihavend Peşrev
Kimseye Etmem Şikâyet
Aşk Bu Değil
Gözleri Aşka Gülen

Bedava Müzik Alanı
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder